Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.6.2020.KM)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram
kpcen bip

Konsultacje dotyczące pracy metodą projektu i metody WebQuest

23.01.2023

Zapraszamy nauczycieli klas VI–VIII szkół podstawowych na bezpłatne konsultacje poświęcone pracy metodą projektu i zachęcamy do udziału w Kujawsko-Pomorskim Festiwalu Projektów Edukacyjnych – XIII edycji. Więcej informacji na temat Kujawsko-Pomorskiego Festiwalu Projektów Edukacyjnych – jego założeń i zasad uczestnictwa: Kujawsko-Pomorski Festiwal Projektów Edukacyjnych - zaproszenie do udziału 

  • 15 lutego, godz. 17.00-19.30: Metoda projektu – konsultacje zbiorowe dla uczestników Kujawsko-Pomorskiego Festiwalu Projektów Edukacyjnych – XIII edycja

ZAPISZ SIĘ

  • 16 lutego, godz. 17.00-19.30: Wykorzystanie WebQuest do realizacji projektu edukacyjnego – konsultacje zbiorowe dla uczestników Kujawsko-Pomorskiego Festiwalu Projektów Edukacyjnych – XIII edycja

ZAPISZ SIĘ

 

Zajęcia odbędą się w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams.

Celem szkoleń jest zwiększenie kompetencji uczestników w realizacji projektów edukacyjnych.

Tematyka spotkań obejmuje zasady i etapy pracy metodą projektu, przybliżenie metody WebQuest oraz analizę wymogów formalnych związanych z uczestnictwem w festiwalu.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Ewa Kondrat, nr tel. 881 931 218, e-mail: Ewa.Kondrat@kpcen-torun.edu.pl

Dorota Andrzejewska, nr tel. 881 933 190, e-mail: Dorota. Andrzejewska@kpcen-torun.edu.pl

Barbara Iwanowska, nr tel. 881 933 412, e-mail: Barbara.Iwanowska@kpcen-torun.edu.pl

 

Serdecznie zapraszamy!

Ostatnie aktualności
Konferencja „Otwórz oczy – standardy ochrony małoletnich” – o roli uważności i świadomości
12.06.2024 czytaj...
Studia podyplomowe z patronatem KPCEN Toruń
04.06.2024 czytaj...
Życzymy wszystkiego najlepszego
28.05.2024 czytaj...
STEAM-owe zajęcia w Wielkim Rychnowie
27.05.2024 czytaj...
Wokół paryskiej „Kultury” – konsultacje dla nauczycieli przedmiotów humanistycznych
22.05.2024 czytaj...