Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.6.2020.KM)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip

Code Week 2024 z KPCEN w Toruniu

25.09.2024

Interesujesz się programowaniem, jesteś nauczycielem informatyki lub edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej? Weź udział w bezpłatnych szkoleniach, które organizujemy w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania!

Kliknij w nazwę szkolenia, by zapisać się i poznać szczegóły:

Zabawy offline i nie tylko - 16 X 2024 r., godz. 17.00-18.35, online

Co zyskasz? Poznasz sposoby kodowania i dekodowania informacji podczas zabaw, tworzenia kodów przy pomocy obrazków, rozwijania logicznego myślenia i planowania. Zajęcia prowadzą Małgorzata Pawłowska i Justyna Miklaszewska, konsultantki KPCEN.

Od programowania do robotyki - 22 X 2024 r., godz. 17.00-18.35, online

Na tych warsztatach planujemy dwie części tematyczne: "Wprowadzenie do programowania w języku Python" (prowadzi Grażyna Szabłowicz-Zawadzka, KPCEN w Toruniu) oraz "Język Python i programowanie zorientowane obiektowo" (prowadzi Michał Szymczak, CKU TODMiDN).

Co zyskasz? Poznasz sposoby skutecznego algorytmicznego myślenia z wykorzystaniem narzędzi programistycznych.

 

Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu formy doskonalenia na adres mailowy podany w formularzu zgłoszenia.

W razie pytań prosimy o kontakt z:

  • sprawy organizacyjne i merytoryczne – kierownik formy: Justyna Miklaszewska, nr tel. 881-93-00-97, e-mail: justyna.miklaszewska@kpcen-torun.edu.pl
  • sprawy organizacyjne – sekretariat form doskonalenia: Mariusz Pierzchalski, nr tel. 881-93-35-23, e-mail: sekretariat@kpcen-torun.edu.pl

Zapraszamy!

 

 

Ostatnie aktualności
Uczenie się przez całe życie jako kompetencja przyszłości – konferencja wojewódzka
11.03.2025 czytaj...
STEAM i AI w edukacji - seria szkoleń indywidualnych
06.03.2025 czytaj...
Dzień Nowych Technologii w Edukacji – seria webinarów
04.03.2025 czytaj...
Ruch i taniec – metody i techniki terapeutyczne
06.03.2025 czytaj...
Poznanie matematyczne – mózgowe podłoże, diagnoza, terapia, edukacja
22.02.2025 czytaj...