Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.2.2025.AW)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip

Formy kształcenia

AI w projektowaniu grywalizacji: od pomysłu do planu wdrożenia (II sesja)

Rodzaj
Kursy, warsztaty, szkolenia, seminaria
Dział
Dydaktyka przedmiotowa i innowacyjna edukacja
Dla
nauczycieli klas 4-8 szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych
Cele
  • Zdefiniowanie kluczowych elementów grywalizacji w swoim kontekście edukacyjnym

  • Praktyczne wykorzystanie modelu AI do wygenerowania koncepcji i mechanik grywalizacyjnych

  • Opracowanie wstępnego planu wdrożenia własnego mini-projektu grywalizacyjnego

Tematyka

Podczas warsztatów pokażę, jak wykorzystać modele AI do szybszego i sensownego projektowania grywalizacji na różnych szczeblach edukacyjnych. Po krótkim wprowadzeniu porządkującym, czym jest grywalizacja, po co ją stosować i jakie są możliwe ścieżki wdrożenia, przechodzimy do praktyki z GPT-em GamEduBook autorstwa prof. Mytnik: krok po kroku pokazujemy, jak opisać potrzeby, grupę docelową i kontekst, jak formułować pytania i przekładać odpowiedzi na prosty plan działań. Wspólnie testujemy, jak narzędzie może pomóc w przygotowaniu własnej grywalizacji. Uczestniczki i uczestnicy z dużym prawdopodobieństwem wyjdą z zalążkiem własnego mini-projektu oraz krótką checklistą do dalszego dopracowania.

Prowadząca: Karolina Jadanowska

Prosimy o zabranie własnego laptopa.

Liczba godzin
2
Kierownik
Jolanta Serocka-Kondej (507-96-05-83)
Współprowadzący
Justyna Miklaszewska (881-93-00-97), Anna Smolar (881-93-34-12),
Opłaty
0 zł