Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.2.2025.AW)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip
Jolanta Serocka-Kondej konsultantka ds. informacji i promocji 507-96-05-83 e-mail: Jolanta.Serocka@kpcen-torun.edu.pl

Jolanta Serocka-Kondej – kierownik Pracowni Informacji i Promocji w KPCEN w Toruniu, nauczyciel dyplomowany z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem nauczania w szkole średniej, innowator edukacji, trener edukacji i biznesu oraz wspomagania szkół, akredytowany coach Associate Certified Coach International Coach Federation (coaching życiowy, biznesowy i kariery), wykładowca akademicki Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy, autor kreatywnych projektów rozwojowych skierowanych ku różnym grupom wiekowym, zawodowym i społecznym, rzecznik konstruktywnego dialogu międzypokoleniowego, ambasador sztucznej inteligencji w dydaktyce. Chętnie podejmuje kolejne zawodowe i osobiste wyzwania. W życiu stawia na odwagę, autentyczność oraz efektywność w działaniu.

Wykształcenie:

Terapia dzieci i młodzieży, studia podyplomowe – Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Akademia trenera biznesu, studia podyplomowe – Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Akademia professional coaching, kurs kwalifikacyjny – Personel System w Bydgoszczy
Coaching, studia podyplomowe – Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Komunikacja społeczna i public relations, studia podyplomowe – Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Teatr, dramat i film XX wieku, studia podyplomowe – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Filologia polska, specjalność pedagogiczna i językoznawcza, studia magisterskie – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Kursy, warsztaty, szkolenia, seminaria
Jak zbudować pozytywny wizerunek szkoły/placówki w środowisku lokalnym?
Efektywna komunikacja i dobre relacje w szkole dzięki perspektywie coachingowej
Konferencja STEAM i AI w edukacji - II edycja (17.11.2025r.)
Tworzenie pytań quizowych (także z pomocą AI) (I sesja)
Tworzenie pytań quizowych (także z pomocą AI) (II sesja)
AI w projektowaniu grywalizacji: od pomysłu do planu wdrożenia (I sesja)
AI w projektowaniu grywalizacji: od pomysłu do planu wdrożenia (II sesja)
Jak mówić do sztucznej inteligencji? Proste modele skutecznego promptowania. (I sesja)
Jak mówić do sztucznej inteligencji? Proste modele skutecznego promptowania. (II sesja)
AI dla nauczyciela: od autentycznych treści do angażujących materiałów (I sesja)
AI dla nauczyciela: od autentycznych treści do angażujących materiałów (II sesja)
Szkolenia rad pedagogicznych
Wspieranie aktywności poznawczej i poczucia sprawczości ucznia z wykorzystaniem AI w ocenianiu
Razem można więcej – dialog międzypokoleniowy nauczycieli, rodziców i uczniów
Efektywna komunikacja i dobre relacje w szkole dzięki perspektywie coachingowej
Skuteczny prompt w AI – wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii (poziom podstawowy)
Poprawne metodycznie wykorzystywanie AI w nauczaniu przedmiotów humanistycznych, przyrodniczo-matematycznych, edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej (prowadzone równocześnie w grupach przedmiotowych) (poziom średnio zaawansowany)
Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii do doskonalenia kompetencji miękkich. EduScrum – metoda projektu inna niż wszystkie
Zmiana myślenia drogą do dobrostanu – w trosce o zdrowie psychiczne nauczyciela i ucznia
Sieci współpracy i samokształcenia
Budowanie zespołu uczniowskiego