Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.2.2025.AW)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip

Program „Kompleksowe wspomaganie szkół”

23.08.2019

Zapraszamy dyrektorów szkół i jednostki samorządu terytorialnego do współpracy w ramach programu Kompleksowe wspomaganie szkół. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w ramach projektu Indywidualne wsparcie szkół stworzyliśmy dla Państwa program, który ma na celu poprawę jakości pracy szkoły w zakresie przez nią wskazanym. Obejmuje on:

  • pomoc w diagnozowaniu potrzeb szkoły,
  • ustalenie sposobów działania prowadzących do zaspokojenia tych potrzeb,
  • zaplanowanie form wspomagania i ich realizację,
  • wspólną ocenę efektów i opracowanie wniosków z realizacji zaplanowanych form wspomagania.

Program kompleksowego wspomagania szkół jest realizowany przez pracowników naszej placówki doskonalenia nauczycieli we współpracy z pracownikami Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych oraz Biblioteki Pedagogicznej.

Dzięki udziałowi w programie szkoła zyskuje wsparcie KPCEN przy wprowadzeniu trwałych zmian jakościowych poprzez merytoryczną i organizacyjną opiekę nauczyciela konsultanta przez cały okres wspomagania. Wsparcie szkoły trwa minimum 7 miesięcy, a rodzaj działań jest dopasowywany indywidualnie. Dyrektorzy, których szkoły objęte zostaną procesowym wspomaganiem, będą mogli skorzystać ze wsparcia kierowanego do nich w formie szkoleń dla dyrektorów.

Zainteresowanych prosimy o kontakt ze Sławomirem Żebrowskim – dyrektorem KPCEN w Toruniu, nr tel. 881 93 00 83.

Ostatnie aktualności
Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego 2025 - skorzystaj z naszych webinarów
16.09.2025 czytaj...
Konkurs na działania edukacyjne „Wokół historii regionu” – II edycja
17.09.2025 czytaj...
Konkursy plastyczne dla dzieci i młodzieży
17.09.2025 czytaj...
Szkoła i Przedszkole Promujące Zdrowie - wspieramy placówki i wręczamy wojewódzkie certyfikaty
12.09.2025 czytaj...
Posłuchaj o programie Szkoła i Przedszkole Promujące Zdrowie
05.09.2025 czytaj...