Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.6.2020.KM)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram
kpcen bip

STEAM i AI w edukacji - konferencja

27.12.2024

Czy marzysz o edukacji pobudzającej wyobraźnię, kreatywność, rozwijającej umiejętności XXI wieku, które są niezwykle ważne w dzisiejszym świecie, gdzie szybki postęp technologiczny wymaga elastyczności, innowacyjności i zdolności do współpracy? Konferencja "STEAM i AI w edukacji" to wydarzenie, które otwiera drzwi do innowacyjnego świata nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki, wzbogaconego o możliwości sztucznej inteligencji.

Co Cię czeka na konferencji? 

  • Inspirujące prelekcje, które dostarczą Ci nowych pomysłów i zainspirują do wprowadzenia nowoczesnych technologii do własnych zajęć.
  • Warsztaty pełne kreatywności, które pozwolą Ci na praktyczne wykorzystanie narzędzi AI oraz metodologii STEAM do wzbogacenia Twoich lekcji. 

Na warsztaty przynieś własny laptop i wkrocz w interaktywny świat technologii, nauki, inżynierii, sztuki i matematyki! 

Dlaczego warto być z nami?

Konferencja “STEAM i AI w edukacji” to nie tylko możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, ale także szansa na bycie częścią społeczności, która jest przekonana o transformacyjnej mocy edukacji.

Dołącz do nas, aby:

  • poznać najnowsze trendy i technologie, które kształtują przyszłość edukacji,

  • zdobyć praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci wprowadzić innowacje na Twoich zajęciach,

  • dowiedzieć się, jak możesz wykorzystać AI i STEAM, aby rozwijać u uczniów umiejętności potrzebne w XXI wieku.

Nie przepuść tej wyjątkowej okazji. Zarejestruj się już dziś i razem odkryjmy, jak STEAM i AI mogą zmieniać przyszłość edukacji.

 

KIEDY: 3 lutego 2025 roku w godz. 14.00-19.00 (rejestracja od godz. 13.30)

GDZIE: Uniwersytet WSB Merito w Toruniu, ul. Młodzieżowa 31A, Toruń

>>>ZAPISZ SIĘ<<<

 

Uwaga: Udział w konferencji jest bezpłatny. Prosimy o poczekanie na wiadomość zwrotną. Linki do zapisów na warsztaty zostaną przesłane do osób, których udział w konferencji zostanie potwierdzony. 

Organizatorami konferencji są Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu i Uniwersytet WSB Merito w Toruniu.

 

PROGRAM KONFERENCJI:

13.30-13.55  Rejestracja uczestników

14.00        Otwarcie konferencji - dziekan Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu dr Ewa Jankowska, dyrektor KPCEN w Toruniu Sławomir Żebrowski
14.20        Startujemy ku przyszłości. Interdyscyplinarne podejście do edukacji: STEAM – Anna Smolar
14.40        Lecieć czy nie lecieć? AI w edukacji – Jolanta Serocka-Kondej
15.00        Od polityki do praktyki: jak wdrażamy SI w proces kształcenia na naszej uczelni – dr Karolina Gołębiowska
15.20        Darmowe narzędzia, które odmienią Twoje lekcje – Radosław Świątkowski
15.40        Pro et contra. Świadomość moralna w zderzeniu ze sztuczną inteligencją – Aleksandra Kondrat
16.00        Praca organiczna u podstaw jako klucz do wiedzy o AI z wiarygodnego źródła w oparciu o jakość procesu uczenia się Mistrzostw IT – Przemysław Müller
16.20        Podsumowanie, podziękowania
16.30        Przerwa kawowa

Warsztaty symultanicznie - prosimy o zabranie ze sobą laptopów lub tabletów

17.00–18.30
Warsztat 1        STEAM-owe lekcje, czyli jak łączyć naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę – Agnieszka Szymczak

Warsztat 2        STEAM na lekcjach biologii, czyli kształtowanie myślenia analitycznego na lekcjach przyrodniczych – Julia Idziak

Warsztat 3        What's it like to travel around the world? (lekcja po angielsku w nurcie STEAM) – Maria Lesisz- Wojciechowska

Warsztat 4        Sztuczna inteligencja w edukacji: praktyczne zastosowania w pracy nauczyciela z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – Weronika Sarwa, Kamil Wrześniewski 

Warsztat 5        Tworzenie pytań quizowych (także z pomocą AI) – Marcin Czyżuk

Warsztat 6        Ocenianie wspierające uczenie się i rozwój z wykorzystaniem AI – Jolanta Serocka-Kondej

 

PRELEGENCI:

 

Marcin Czyżuk Marcin Czyżuk – projektant i metodyk e-learningu z certyfikatem ATD Master Trainer® Program. Na co dzień kieruje pracami Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu, gdzie wraz z zespołem szkoli i doradza, jak efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie w kształceniu dorosłych. Zarządza projektami e-learningowymi, których wynikiem są kursy i nowe kierunki studiów w formie asynchronicznej lub blended learning.

 

Tworzenie pytań quizowych (także z pomocą AI)

Te warsztaty to propozycja dla nauczycielek i nauczycieli, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie tworzenia testów. Przyjrzymy się tym błędom, które każdy z nas nieświadomie popełnia – niejasne sformułowania, źle dobrane odpowiedzi, zbyt przewidywalne opcje. Wszystko to rozłożymy na czynniki pierwsze, żebyś wiedział(a), jak unikać tych pułapek. To Twoja szansa, żeby wyjść z gotowym warsztatem testowym i pewnością, że robisz to dobrze. Podczas warsztatów przygotujesz i zastosujesz odpowiednie prompty, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas na tworzenie różnych wersji testu do tego samego materiału. 

 

***

 

Karolina GołębiowskaKarolina Gołębiowska – metodyczka w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania, ambasadorka SI w grupie Merito, wykładowczyni akademicka przedmiotów z zakresu dydaktyki oraz aktywizujących form pracy z grupą, doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, autorka asynchronicznego kursu „Podstawy sztucznej inteligencji dla studentów i studentek UWSB Merito w Toruniu", absolwentka Akademii Trenera Online Grupy SET, licznych szkoleń z gamifikacji w szkolnictwie wyższym oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy naukowo – dydaktycznej.

 

Od polityki do praktyki: jak wdrażamy SI w proces kształcenia na naszej uczelni

W tym wystąpieniu:

Opowiem o dobrych praktykach związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w dydaktyce na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, pokazując, jak SI może wspierać zarówno wykładowców i wykładowczynie, jak i studentów i studentki w procesie kształcenia. Zaprezentuję konkretne działania, które można zaadaptować w innych instytucjach.

Przedstawię politykę naszej uczelni dotyczącą wykorzystania SI w edukacji, która zawiera praktyczne rekomendacje, które mają wspierać w świadomym i bezpiecznym korzystaniu z tych technologii. Dzięki temu uczestnicy dowiedzą się, jak kompleksowo podejść do tworzenia takich dokumentów w swoich organizacjach.

Wspomnę o szkoleniu „SI jako asystent dydaktyczny", które umożliwia nauczycielom akademickim praktyczne poznanie narzędzi SI i ich zastosowania w dydaktyce. Podzielę się osobistymi doświadczeniami z uczestnictwa w pierwszej edycji szkolenia, co może być inspiracją do organizacji podobnych inicjatyw.

Zaprezentuję asynchroniczny kurs „Podstawy sztucznej inteligencji dla studentów i studentek UWSB Merito w Toruniu". Opowiem, jak kurs pomaga zarówno osobom początkującym, jak i tym, które już korzystają z SI, uporządkować i pogłębić wiedzę. Pokażę liczby, które wskazują, że mimo nieobowiązkowego charakteru, kurs cieszy się sporym zainteresowaniem wśród studentów i studentek.

Mam nadzieję, że te przykłady zainspirują uczestników do wdrażania innowacyjnych rozwiązań z zakresu SI w ich codziennej pracy edukacyjnej.

 

***

 

Julia IdziakJulia Idziak – doradca metodyczny ds. biologii w szkołach podstawowych KPCEN w Toruniu. Nauczycielka biologii w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kowalewie Pomorskim. Jest współautorką cyklu podręczników do biologii „Biologia bez tajemnic” wydawnictwa WSiP.

 

STEAM na lekcjach biologii – kształtowanie myślenia analitycznego na lekcjach przyrodniczych

Warsztaty „STEAM na lekcjach biologii – kształtowanie myślenia analitycznego” to wyjątkowa okazja, by wzbogacić swoje lekcje biologii o nowoczesne i angażujące metody. Dowiesz się, jak realizować wymagania programowe, rozwijać myślenie analityczne uczniów i uczyć przez doświadczenie.

Zdobądź praktyczne narzędzia, które uczynią Twoje lekcje ciekawszymi i bardziej efektywnymi!

 

***

 

Aleksandra KondratAleksandra Kondrat – nauczyciel-konsultant ds. edukacji klasycznej; doktor nauk humanistycznych w zakresu filozofii.

Poszukiwaczka innowacyjnych, nowatorskich, aksjologicznych rozwiązań w edukacji; zwolenniczka nordyckiego modelu edukacji, psychologii egzystencjalnej, skandynawskiego stylu życia, ekologii głębokiej. Prywatnie: miłośniczka sportów aerobowych oraz idei slow life.

 

Pro et contra. Świadomość moralna w zderzeniu ze sztuczną inteligencją

Dlaczego warto uczestniczyć w tym spotkaniu? Otóż dlatego, że wyłącznie człowiek jest podmiotem żyjącym w świecie wartości. Gremium nauczycielskie dowie się w trakcie spotkania, jak ważna jest świadomość istnienia unowocześnień w edukacji, z równoczesnym uwzględnieniem moralnych trosk, które mogą (lecz nie muszą) wpłynąć destabilizująco na jakość edukacji. Narzędziowość sztucznej inteligencji nie jest złem samym w sobie, jest neutralna, pełni rolę pomocniczą, dopełniającą, wspomagającą proces dydaktyczno-wychowawczy. Krytyczny namysł nad SI jest sprzężony przede wszystkim z myśleniem moralnym, dlatego też zatroskany belfer, użytkując instrumenty SI (oprogramowanie, aplikacje etc.), będzie (stanie się!) uważnym, czujnym, refleksyjnym podmiotem, dla którego ważna jest uczciwość intelektualna oraz odpowiedzialność. Nie bójmy się wpływu sztucznej inteligencji – wykorzystujmy jej zasoby rozważnie, rozsądnie, nie godząc się na powierzchowność poznawczą (nas – nauczycieli oraz uczniów) .

 

***

 

Maria Lesisz-WojciechowskaMaria Lesisz-Wojciechowska – nauczyciel konsultant ds. języków obcych. Z wykształcenia jest anglistką i romanistką. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Posiada kwalifikacje z zakresu wspomagania szkół oraz zarządzania oświatą. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem warsztatów, webinarów, szkoleń dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej oświatą. Ma przyjemność prowadzić wydarzenia edukacyjne, jak np. konferencje czy festiwale projektów edukacyjnych. Doskonali innych, ale także doskonali siebie poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach, kursach, sieciach współpracy i samokształcenia. Jest egzaminatorką egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego i języka francuskiego, a także egzaminatorką egzaminu maturalnego z języka angielskiego. Pasjonują ją podróże. Chętnie spędza czas na łonie natury z bliskimi. Jej największym osiągnięciem są sukcesy jej uczniów, studentów, słuchaczy oraz utrzymanie wieloletnich przyjaźni.

 

What's it like to travel around the world? (lekcja języka angielskiego w nurcie STEAM)

Chcesz dowiedzieć się, jak się przygotować do podróży? Jakie niespodzianki mogą nas spotkać za granicą? Jak można sobie poradzić z "jet lag"? Jak wygląda praca załogi samolotu? Przyjdź, a znajdziesz odpowiedź na te i inne pytania w języku angielskim. Ponadto zaprojektujesz swój bilet lotniczy, zaplanujesz swoją podróż, podzielisz się swoimi wrażeniami z podróży.

WELCOME ON BOARD!

 

***

 

Przemysław MullerPrzemysław Müller – pasjonat procesu uczenia się, andragog, współtwórca ogólnopolskich projektów edukacyjnych MistrzostwaMechanikow.pl, MistrzostwaIT.com oraz Akademia Młodego Mechanika On Ture. Propagator pracy organicznej u podstaw w celu świadomego rozwoju zawodowego i pielęgnacji pasji w procesie edukacji.

 

Praca organiczna u podstaw jako klucz do wiedzy o AI z wiarygodnego źródła w oparciu o jakość procesu uczenia się Mistrzostw IT

Jak na bazie wiarygodnych źródeł o AI – uczyć się myśleć za AI, by AI właściwie odpowiedziało na to, co mamy na myśli.

 

***

 

Weronika SarwaWeronika Sarwa – nauczycielka matematyki i języka angielskiego. Pasjonatka nowych technologii wspierających pracę nauczyciela i motywację ucznia. Absolwentka astronomii i filologii angielskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Toruniu oraz studiów podyplomowych z matematyki i terapii pedagogicznej. Na co dzień pracuje z dziećmi z trudnościami w nauce w Toruńskiej Szkole Terapeutycznej, łącząc tradycyjne i nowoczesne formy nauczania.

 

Sztuczna inteligencja w edukacji: Praktyczne zastosowania w pracy nauczyciela z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

To szkolenie dedykowane nauczycielom szkół podstawowych, które kompleksowo wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnej pracy z wykorzystaniem AI. Dowiesz się, jak sprawić, by sztuczna inteligencja stała się Twoim niezastąpionym asystentem w codziennych obowiązkach nauczyciela.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • czym jest sztuczna inteligencja i jak działa,
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennej pracy nauczyciela z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • jak pracować z dużymi modelami językowymi i jakie są ich ograniczenia – ChatGPT, Copilot, Gemini,
  • jak szybko generować treści i automatyzować rutynowe zadania w ChatGPT,
  • jak używać innych narzędzi AI wspierających pracę nauczyciela – Gamma, Magic School.

 

***

 

Jolanta Serocka KondejJolanta Serocka-Kondej – innowatorka edukacji z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem nauczania w szkole średniej, szkoleniowiec edukacji i biznesu, trenerka wspomagania szkół, akredytowany coach ACC ICF (coaching życiowy, biznesowy i kariery), nauczycielka konsultantka oraz kierowniczka Pracowni Informacji i Promocji w KPCEN w Toruniu,  wykładowczyni akademicka Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy.

Autorka kreatywnych projektów rozwojowych skierowanych ku różnym grupom wiekowym, zawodowym i społecznym, rzeczniczka konstruktywnego dialogu międzypokoleniowego, ambasadorka SI w dydaktyce w Grupie Merito (wyróżniona w projekcie finalnym kursu „SI jako Twój asystent dydaktyczny”).

Chętnie podejmuje kolejne zawodowe i osobiste wyzwania. W życiu stawia na odwagę, autentyczność oraz efektywność w działaniu.

 

Lecieć czy nie lecieć? AI w edukacji

Doświadczając czwartej rewolucji przemysłowej, jesteśmy zmuszeni do zweryfikowania tradycyjnego myślenia o edukacji. Edukacja 4.0 to postępowe podejście do kształcenia, koncentrujące się na rozwijaniu u uczniów kluczowych umiejętności, niezbędnych do wytyczenia przyszłej ścieżki zawodowej. Personalizacja procesu nauczania to jeden z jej filarów.

W swoim wystąpieniu skupię się na kwestii zwiększenia skuteczności personalizacji procesu nauczania dzięki wsparciu generatywnej Sztucznej Inteligencji. Omówię zasady odpowiedniego korzystania z popularnego modelu językowego GPT oraz podpowiem, jak tworzyć skuteczne prompty, aby uzyskane odpowiedzi miały jak najwyższą merytorycznie jakość.

Wierzę, że nauczyciele i nauczycielki pozwolą się zainspirować i nabiorą odwagi do korzystania z możliwości, jakie oferuje Sztuczna Inteligencja, dzięki czemu zyskają cenny czas na zadbanie o swój dobrostan.

 

Ocenianie wspierające uczenie się i rozwój z wykorzystaniem AI

Warsztaty dedykowane są tym, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wzmacniania motywacji wewnętrznej uczniów w obszarze oceniania i udzielania wartościowej informacji zwrotnej.

Podczas zajęć nauczyciele poznają i przetestują model chatbota – praktycznego narzędzia ułatwiającego stosowanie elementów oceniania wspierającego w ramach nauczanego przedmiotu. Będą mieli też możliwość przećwiczenia umiejętności tworzenia skutecznych promptów.

Dzięki zaproponowanym rozwiązaniom nauczyciele zwiększą efektywność procesu edukacyjnego, jednocześnie zyskując czas na odpoczynek.

Przed warsztatami obligatoryjnie należy założyć konto Chat GPT https://chat.openai.com/ (może być wersja bezpłatna).

 

***

 

Anna SmolarAnna Smolar – Absolwentka Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi UMK w Toruniu, specjalistka biologii środowiskowej. Zdobyła bogate doświadczenie jako nauczycielka biologii i koordynatorka projektów edukacyjnych IBE, CEO i ORE o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim.

Jest konsultantką ds. nowoczesnych technologii w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych, egzaminatorką OKE. Posiada wykształcenie w zakresie ochrony danych osobowych, nauczania chemii, TIK, coachingu oraz terapii pedagogicznej. Uczestniczyła w projektach unijnych -  Nauczanie przez działanie i Toruńska szkoła ćwiczeń. Jako mentorka w programach Aktywna edukacja oraz Nauczycielska akademia internetowa wspierała rozwój nauczycieli.

Specjalizuje się w nowoczesnych metodach nauczania, takich jak myślenie wizualne, TIK w edukacji, ocenianie kształtujące. Jest pasjonatką nauczania przez działanie, STEAM, (D)oceniania oraz szkoły przyjaznej uczniowi.

 

Startujemy ku przyszłości. Interdyscyplinarne podejście do edukacji: STEAM

W dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych, edukacja musi ewoluować, aby przygotować uczniów do wyzwań przyszłości. Przedstawię, jak interdyscyplinarne podejście STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) może zrewolucjonizować proces nauczania i uczenia się.

Omówię, jak integracja nauk ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki rozwija kreatywność, krytyczne myślenie oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Podkreślę znaczenie współpracy między nauczycielami różnych przedmiotów oraz roli nowoczesnych technologii w tworzeniu inspirującego środowiska edukacyjnego.

Na zakończenie zaprezentuję korzyści płynące z podejścia STEAM dla uczniów, nauczycieli i całej społeczności szkolnej, zachęcając do wdrażania tych metod w codziennej praktyce dydaktycznej.

 

***

 

Agnieszka SzymczakAgnieszka Szymczak – nauczycielka matematyki z ponad dwudziestoletnim stażem. Od września 2020 roku doradczyni metodyczna do spraw matematyki w szkołach podstawowych. Aktualnie pracuje w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie. Jej głównym celem jest podnoszenie jakości nauczania matematyki poprzez wprowadzanie innowacyjnych metod i narzędzi dydaktycznych. Jest pasjonatem gier logicznych i matematycznych, a także miłośnikiem górskich wycieczek. W wolnym czasie chętnie angażuje się w projekty edukacyjne, które mają na celu popularyzację matematyki wśród młodzieży. Uwielbia również escape roomy oraz gry planszowe, które wykorzystuje jako narzędzia dydaktyczne, aby rozwijać umiejętności logicznego myślenia i współpracy wśród uczniów. Jest także entuzjastą edukacji STEAM, promując integrację nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki w procesie nauczania.

 

STEAM-owe lekcje, czyli jak łączyć naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę

Nauczycielu nie tylko matematyki, jesteś gotowy na fascynującą podróż pełną innowacji?

Model pracy STEAM puka do drzwi Twojej szkoły, przynosząc korzyści dla Ciebie i Twoich uczniów. To podejście, które łączy naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę, ma moc motywowania oraz rozwijania kluczowych kompetencji. W czasie warsztatów zainspirujesz się i doświadczysz, jak kreatywność, krytyczne myślenie, współpraca potrafią wyzwolić w uczniach moc odkrywania i tworzenia.

 

***

 

Radek Świątkowski – w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu projektuje ekrany asynchronicznych kursów e-learningowych oraz szkoli wykładowców i studentów z wykorzystania nowoczesnych technologii w dydaktyce. Prowadzi lektorat języka niemieckiego oraz przedmioty z zakresu projektowania prezentacji multimedialnych na studiach pierwszego i drugiego stopnia. Na sali szkoleniowej dzieli się doświadczeniem oraz dobrymi praktykami w zakresie wdrażania form distance learning, VR i AR w procesie dydaktycznym oraz aktywizujących form prowadzenia zajęć.

 

Darmowe narzędzia, które odmienią Twoje lekcje

Zapraszam na spotkanie, podczas którego poznasz sprawdzone, darmowe narzędzia cyfrowe, które wzbogacą Twoje lekcje i zaangażują uczniów. Dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć interaktywne materiały, efektywnie zarządzać pracą uczniów i budować ich motywację poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Prelekcja jest skoncentrowana na praktyce – pokażę konkretne przykłady, podpowiem, jak je wdrożyć i zainspiruję do twórczego wykorzystania technologii w edukacji. Wszystko w duchu „mniej stresu, więcej efektów!”

 

***

 

Kamil Wrześniewski – nauczyciel języka polskiego w Szkole Podstawowej nr 33 Toruńskiej Szkole Terapeutycznej. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z terapii pedagogicznej na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Interesuje się nowoczesnymi metodami nauczania i w swojej pracy często wykorzystuje narzędzia TIK.

 

Sztuczna inteligencja w edukacji: Praktyczne zastosowania w pracy nauczyciela z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

To szkolenie dedykowane nauczycielom szkół podstawowych, które kompleksowo wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnej pracy z wykorzystaniem AI. Dowiesz się, jak sprawić, by sztuczna inteligencja stała się Twoim niezastąpionym asystentem w codziennych obowiązkach nauczyciela.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • czym jest sztuczna inteligencja i jak działa,
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennej pracy nauczyciela z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • jak pracować z dużymi modelami językowymi i jakie są ich ograniczenia – ChatGPT, Copilot, Gemini,
  • jak szybko generować treści i automatyzować rutynowe zadania w ChatGPT,
  • jak używać innych narzędzi AI wspierających pracę nauczyciela – Gamma, Magic School.

***

 

Zespół organizatorów:

●           Anna Smolar – konsultantka ds. nowoczesnych technologii w przedmiotach przyrodniczych

tel. 881-93-34-12, e-mail: Anna.Smolar@kpcen-torun.edu.pl

●           Jolanta Serocka-Kondej – konsultantka ds. informacji i promocji

tel. 507-96-05-83, e-mail: Jolanta.Serocka@kpcen-torun.edu.pl

Ostatnie aktualności
2024 rok - liczby mówią o nas
30.12.2024 czytaj...
STEAM i AI w edukacji - konferencja
27.12.2024 czytaj...
Szkolimy się dla Was - także w ostatnich miesiącach roku!
19.12.2024 czytaj...
W świątecznym nastroju
19.12.2024 czytaj...
W nowy rok 2025 z KPCEN w Toruniu
19.12.2024 czytaj...